Svammel och John Galliano skor.

Helloooo, hoppas ni har haft en bra dag!? Jag har haft en lång och halvtröökig dag. Watch out, för nu har jag planerat att babbla på en del. Igår var det ju tisdag ( som vi alla vet ), och det ären av de dåligaste skoldagarna i veckan, det enda som gör den dagen bra är att man får bänka sig framför Ugly Betty OCH Desperate Housewives på kvällen. Men vårt område där vi bor har ComHem som sån där bredbandsgrej och hela ComHem fick ju elavbrott igår kl 20. Så, där satt jag, bombsäker på att få mysa framför tv.n när det utbröt "myrkrig" på skärmen!! Jag blev helt coco-bananas, såklart! Så jag missade Ugly Betty, men som tur var, kom bilden tillbaka perfekt till D H.

Och nu till dagens dag, alltså idag. ^^, Tråk, tråk, tråk var det nästan hela dagen, men på något sätt blir alla lite flummigare till sista lektionen på onsdagar - Teknik. Självaste ämnet är botten ( jag fattar inte heller hur vi kan ha prov i det när vi inte ens har några läroböcker utan bara gör grejer i skolan ) men lektionen drar fram något knasigt ur en. Vid ett tillfälle, när Emilia frågade vad en kortslutning är, svarade jag något obegripligt som jag antecknat på en lapp när vår lärare gick igenom just kortslutning på tavlan. Det förstod vi såklart inget av, så Emilia frågade om jag hade gjort samma "station" ( uppift ) som hon höll på med, någon tidigare lektion. Det hade jag. Men det komiska var att på frågan "Vad är en kortslutning" hade jag hänvisat att "svaret finns på lappen i slutet av häftet", just den obeskrivliga lappen! Jag garvade så tårarna sprutade!! Hahahaa xD

Jag tackar er tålmodiga som orkade läsa allt mitt svammel! ;)

 
Jag tyckte de här två clowniga skorna passade bra till dagens knasiga inlägg! Föresten är dem från John Galliano.

Good Bye, for now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0