I wanna rock, ROCK!

Idag hade vi bara 2 lektioner och sen åkte vi till stan för att se på teater. Vi såg De tre musketörerna på Stadsteatern vid Sergelstorg, som var som en rockmusikal där de skådisarna spelade och sjöng många rockklassiker ( ex I wanna' rock och Cashmir ). Den var hela 3 timmar lång och därför rätt seg men ändå ok, särskilt med dem bra låtarna. Jag gillar nämligen de där gamla hederliga rockklassikerna, så på den punkten blev jag rätt medryckt! Det var ju en del roliga moment och skämt också. Väldigt knasig, särskilt när huvudpersonerna visade rumpan! Haha. xP Det var också ganska fint väder idag, från och till i alla fall. Men det blåste som sjutton!
  Här är min fina kompott till outfit, med lite lånade och gamla plagg:

Jag och Mimmi


Kavaj: Zara, Tunika/topp: Lånad av Jennifer, Jeansshorts: Mycket gamla, avklippta jeans

Blommor som mamma plockat och sattit i en vas på soffbordet, såå fint! ^^,

Är det någon annan som sett De tre Musketörerna på Stadsteatern? Vad tyckte ni, i såna fall, om den? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0