More M.W

Ja, som ni märker är jag hemma nu. Det var väldigt härligt på landet men min mage skulle nog inte tåla en längre vistelse. Vi hade nämligen bakat en morotskaka ( mer som en tårta ) och tagit med, medan min moster också hade bakat en del. Så jag har verkligen "smörjt kråset", och helgen börjar inte förrän nu. :P Nu ska jag nog mysa ner mig i soffan framför en bra film!

Mer Matthew Williamson:

Matthew Williamson tillsammans med Mischa Barton på Röda Mattan

Matthew och Sienna på lanseringen av kollektionen för H&M. Bild: deliciously fashionable 

..tillsammans med Mischa Barton. Jag älskar Mischas skor!!!! <3<3 Bild: zimbio

Lily Donaldson, MK Olsen, Daria Werbowy och Matthew på H&M lanseringen. Bild: modelinia

Daria och Matthew efter fotograferingen av H&M kollektionen

Den här påfågelmönstrade (såklart från Matthew Williamson for H&M) klänningen har varit populär bland kändisarna på Röda Mattan. Vem tycker ni klär bäst i den, Nicky Hilton eller Katy Perry? Jag tycker nog Nicky. :)
Bild: zimbio

Trevlig fredagkväll till er alla!
/ / Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0