30/5-09

Jag har tillbringat min lördag med att sova halva dagen och att sola på badet med Elli. Vi cyklade till ett bad nära där vi bor och låg och solade på andra våningen i hopptornet. Det var så varmt och skönt att det nästan kändes som om det redan var sommarlov. Fast det är ju faktiskt nästan bara 2 veckor kvar till skolavslutningen! Vädret var varmt men vattnet var iiiissskallt, så vi badade inte. Jag smaskade också i mig en Magnum Mayan Mystica, en av mina favorit Magnum-glassar! :D


Elli gör lite konster i hopptornet på badet. :)

Fågeln hade bygt sitt bo i hopptornet, så den låg på några plankor högt över oss.

Haha, jag! :P


Linne: Weekday, Kjol: Zara, Skor: Köpta i Finland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0