Shop until I drop

Jag var på forum och shoppade igår, det var liksom en födelsedagspresent lite i efterskott!

Jag kom hem från forum med en massa kassar. Outfit: Cardigan: Cubus, Linne: H&M, Shorts: Bikbok, Väska: mammas


Blazer: Zara, Hatt: H&M herr

Billiga gladiatorsandaler med fransar från ny affär på forum: Deishman ( tror jag att den heter ) De har vääldigt mycket skor, billiga och snygga skor och väskor! :)

Tubtopp: Mango

T-shirt: Lindex

Blommig tunika/klänning: Lindex

Hatten var en klar favorit, snyggar upp vilken outfit som helst och täcker smutsig hår! Jag köpte också en lång, snusnäsduks-mönstrad och otrolig vacker klänning från Mango, som jag ska ha på skolavslutningen. Jag visar den inte förrän vid skolavslutningen. ;D Jag köpte också ett svart, löst linne med dragkedje detaljer, en jag är lite osäker på det, får se om jag lämnar tillbaka det!

Kommentarer
Postat av: Linda

tack!

Ska nog köpa en utav dom .)

2009-05-17 @ 13:54:23
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka härliga kläder ^^

2009-05-17 @ 16:14:21
URL: http://malinquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0