gentle/like/a/summerbreeze





Beautiful pictures from Numero 82. There is that colour that I looove!! ^^,

Sorry för mitt urdåliga engagemang här på bloggen. Här om dagen krashade min laptop totalt (alla mina tekniska prylar verkar vara emot mig, min mobil la ju också av! ) Som tur har jag alla bilder jag själv har tagit på en minnepinne, men hela min grymma inspirationsmapp var ju på datorn. Idag lyckades jag i alla fall sparka igång datorn i några få minuter och laddade ner en hel del bilder på minnepinnen. Det är nog det ända jag har orkat göra idag, jag är nämligen sjuk. *suck!!* Ont i halsen, nysningar, hosta och rinnande näsa är bara förnamnet!! Jag får sällskapa med min handikappade katt. Gucci har nämligen en tratt på huvudet och något som liknar korvskinn genom svansen. Han blev biten i svansen och måste nu har "korvskinnet" där för att det inte ska bildas en ny varböld. :/ Nu ska jag vara lite sentimentalisk och kolla på Aristocats, en gammal favorit (jag är en nörd när det kommer till tecknade filmer!) ;)

Adios
//J.


Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Åh, jag älskar sånna här bilder. Det ser så fridfullt ut. Rubriken Gentle like a summerbreeze, passar så bra =)

2009-11-09 @ 16:24:13
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0