MALLORCA




kaktusar












hahaa





Jag fick äntligen arslet ur vagnen och la upp bilderna från Mallorca, är riktigt nöjd! Ännu fler bilder hittar ni här. (jag vet, mkt bilder! :P )

Hej, hoppas ni haft en bra helg! Imorgon börjar mitt höstlov, jippii!! Ska verkligen bli skönt, fast man inte åker utomlands. Är lite avis på er som åker till Egypten och så, men jag fick ju min resa till Mallorca. Fast någon gång under veckan ska jag faktiskt på spa med mamma, så det ser jag fram emot! :) Eftersom jag har en hel vecka ledigt så ska jag väl hinna med att blogga en del också, fast jag har tusen andra saker planerat också. Vad ska ni göra under lovet?


Kommentarer
Postat av: ifrank

Gud så härliga bilder.



sv. Tycker du? :D Åh vad kul att höra.

2009-10-26 @ 10:36:47
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0