BAKE A CAKE


Min födelsedagstårta gjord av mig. Det är en marsipantårta med marsipanjordgubbar på toppen.

Egengjord morotskaka med marsipanmorötter.
All by me. :)

Den här veckan har vi haft några släktingar på besök och jag har ju även fyllt år, så vi har festat till det och bakat lite. På min födelsedag gjorde jag en marsipantårta och några dagar senare bakade jag en smaskig morotskaka. Mums!

Idag var det orienteringstävling i skolan och jag säger bara OMG!! Det var hur blött och geggigt som helst. När vi var klara var jag blöt av vatten och svett, andfådd, slagen ett antal gånger i ansiktet av alla grenar och framför allt var mina skor helt plaskiga och innehöll en hel del geggamoja! Yuck!! Som grädde på moset insåg jag just att nästa skolvecka ser sådär lagom "mysig" ut. Fyra nationella prov uppdelade på två dagar i rad!



Kommentarer
Postat av: Paulina

Oh vad duktig du e!

Nu blir man riktigt sugen på något gott (:

2010-04-30 @ 18:48:45
URL: http://paulinasuonvieri.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vad fina! Verkligen jättefina. Man skulle också behöva vara lite kreativ ibland ;) Varje gång när jag ska göra något "snyggt" brukar det alltid sluta med att allt blir kladd! :/

2010-05-05 @ 19:43:29
URL: http://fashionbombs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0