life.is.a.roadtrip.if.you.just.get.on.the.road







Julia Stegner by Sølve Sundsbø  Harper's Bazaar US February 2008

Just nu är det för mycket att göra. Skulle bara vilja sätta mig i en bil (eller helst ett flygplan) och åka till någon vacker plats.

Hahahah, skrattar fortfarande åt franskalektionen idag. :D Vi skulle göra en liten serie, två och två. När jag och Louise började planera serien var det väldigt prydliga idéer med två hundar. Tillsist slutade det med att den ena hunden blev en varmkorv-med-bröd-med-hundhuvud och den andra började flörta/äta på henne!! XD Hehehe, jag skrattade så mycket att det nästan kom lite i brallan! (Jag var även jätte kissnödig innan lektionen, så läget blev ganska kritiskt efter allt skratt.)

Behövde dela med mig lite av mitt "intressanta" liv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0