underwater.magic







Vogue Nippon May 2010
Alla Kostromicheva by Sølve Sundsbø


Först och främst vill jag bara tacka för den fina responsen jag fått här i bloggen, det gör mig supertaggad till att blogga! Tyvärr har det varit dött här den senaste veckan eftersom jag var borta hos släkten i Finland. Vi kom hem imorse med finlands färjan, där man får allt annat än en god natts sömn. När jag var liten tyckte jag det var kul att åka finlands färja, men nu har jag tröttnat. Hatar de hårda sängarna och kuddarna på båten. Som om inte obekvämligheten var tillräckligt så fick jag svin ont i ryggen på natten, så jag sov sisådär 1-2 timmar. Mysigt, och nu känner jag att ryggvärken börjar komma tillbaka. Hel skumt!? Jag har knappast tränat hårt den senaste tiden, så det kan inte vara träningsverk.. Nej, nu får det vara nog med mitt klagande. Jag har en förmåga att klaga väldigt mycket, det är liksom en av mina specialitéer men jag försöker att inte tråka ut mina vänner allt för mycket med mitt gnäll.

Bildern, vad tycks? Jag blir så fascinerad av undervatten-shots, vet inte riktigt vad det är med såna bilder som jag gillar men nått är det. Dock ser modellen lite ut som ett grodyngel eller fisk-goes-sjögräs i ansiktet men annars gillar jag helheten i bilderna! :D

Har ni haft en bra påsk?


Kommentarer
Postat av: Antonia

Jag gillar kläderna, tror det skulle vara finare om de fotades på land. hehe ;D Men det var ett coolt shoot :)

2010-04-09 @ 11:08:33
URL: http://neverdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0