catching.the.moment

















photos by me.

Första skoldagen efter lovet kändes trist men ändå trevlig. Trevligt att träffa alla glada människor igen, men vi saknade Elli! Var är du? :( Sedan var det ju en väldigt kort dag för mig, jag var bara i skolan på eftermiddagen eftersom jag var hos tandläkaren på förmiddagen och tog bort tandställningen!!! :D Jag är såå nöjd och glad, äntligen kan jag vara stolt över mitt fina leende! Innan jag skulle ta bort tandställningen var jag såklart jätteivrig på att få bort den men också rädd för att mina tänder hade blivit gula. Men, till min förvåning, var tänderna mega-vita! hehe ;) Så nu har jag ett riktigt pepsodent-smile. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0