GOING ON A TRIP DOWN MEMORY LANE






















Erin Wasson for Elle Italia August 2010 by David Mushegain

Erin spelar verkligen ut i den här fotograferingen där de befinner sig i hennes barndomshem i Texas. Den här stylingen känns verkligen som Erin, det var den här stilen jag försökte beskriva i förra inlägget. :)

Bara en liten vecko-översikt; den senaste veckan har jag rehabiliterat mig till att vara i Sverige igen, jag har saknat Brighton, träffat kompisar, haft det lite galet på Grönan, haft kompis på middagsbjudning, delat med oss av språkreseminnen, badat i typ iskallt vatten (varför är vattnet redan så kallt?? Det är ju BARA AUGUSTI, för fan!) och mycket mer. Nu är det tyvärr bara 2 veckor kvar av sommarlovet, gaaaaah!! Jag är en sommarmänniska och vill för allt i världen inte att skolan ska börja igen (sorry Siri, jag är inte lika taggad som du är! :P). Nej, nu ska jag försöka mig på att packa upp min väska. Jag orkar nämligen aldrig packa ur, så min resväska kan stå ouppackad i mitt rum gaanska länge!


Kommentarer
Postat av: Antonia

Ohh, dessa bilder var riktigt fina !. Älskade closeup på ansiktet när hon håller stjärnan för ögat och när hon lutar på bilden :)

2010-08-03 @ 11:43:16
URL: http://neverdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0