BEST OF STHLM FASHION WEEK



Filippa K - klassiskt med gul accent



Ida Sjöstedt - kvinnligt, glammigt, lyxigt 70-tal och asien-inspirerat



Carin Wester - modern glamour

Tiger of Sweden

Cheap Monday

Som många vet så har Stockholm Fashion Week precis passerat och jag tänkte bara göra en snabb överblick på några kollektioner, från min synvinkel. Jag önskar verkligen att jag hade fått vara där, sitta på front row, men det är ju bara att glömma och drömma!

Om jag skulle göra en snabb bedömning av mina favoritkollektioner så dominerade det glamourösa, glansiga material, spetsen, den lite klassiskt svenska minimalismen, långa längder och en hel del lite lösa, raka byxor. Mina absoluta favoriter var först och främst Filippa K med de ganska klassiska, eleganta plaggen i lugna färger fast med gula accenter i varje look, som gjorde det hela perfekt!!! En annan favorit var Carin Wester med en del supersnygga looks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0