ABOUT NEW YEARS..

Det är nyårsafton IMORGON! Allt har typ knasat ur som fan när det gäller planer och sånt.. men nu verkar det ha löst sig! :) Eller det blir väl inte precis som jag önskat att det skulle blivit. Blir liksom ingen dunderfekke, men iaf middag och sen kommer det några hem till mig så kan vi ha trevligt och göra det till en riktigt kul kväll! Sen, ifall det dyker upp något kan man ju dra vidare eller kanske åka in till stan för att kolla på fyrverkerierna. Aa, som ni ser är det fortfarande lite oklart men vi får se hur kvällen utvecklas. Men det blir bra, vi har ju liksom en plan nu! :D Fast sen var det ju det där med kläderna jah.. Jag kommer knappast hinna kirra nått nytt, men jag har ändå några alternativ jag kan köra på så det löser sig. Allt ordnar sig tillslut, I hope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0