DON'T YOU KNOW LOVE IT'S TO HARD TO BREAK

Simon får massa vuxenpoäng för sin stiliga klädsel! ;)
Nämen tjena vad jag tycker om er, klassen (och Leo får också vara med där)!! :D <3 Igår fick vi jullov och då bestämde vi oss för att fixa julmiddag hos Erik, närmare bestämt 3 paket spagetti och 3 paket köttfärs! Vi blev mätta och det blev över!! hehe Jag, Harriet, Amanda och Simon sov över och vi fick en massa mysig ryggmassage, mmm! Till frukost blev det rester från gårdagen, spagettiomelett!! :P den blev god.. hihi joo, det blev den, erik ska inte behöva känna sig ledsen över sin skapelse. Försökte julklappsshoppa lite sen i forum men failade så jag får väl ta en übersnabb sväng till stan imorgon och fixa det sista. Sitter fortfarande här i 5 tröjor(!!!)efter min mysiga men kalla promenad med jennipenni och nu lyssnar på bästa Kings of Leon!! <3
God natt! Det här blev ett lite knasigt inlägg för jag e trööött :P

Kommentarer
Postat av: secret lover

asså första bilden där.. den på mig.. hehe den e riktigt kött(färs)ig.. höhöhöhöhöhö

jaja.. :P :) puuuuusss

2010-12-25 @ 19:43:04
URL: http://imnotvain.devote.se/
Postat av: Josseposse

underbar juh!! :D pusspuss sööt <3

2010-12-28 @ 15:53:19
URL: http://chan3l.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0