FAR FROM THE FIERY SUN

Mmm, joo, hej på er! Det är bara några dagar kvar till nyår och jag börjar få liite ångest eftersom jag helst vill ha ett hejdundrans-bra nyår och jag har ännu inte riktigt spikat något. Har lite olika planer och alternativ som inte är helt fel såklart men samtidigt vill jag så gärna vara i stan, se fyrverkerierna, massa människor, spårat, FEZT! Drömmer typ om någonsorts filmscen där man står i en stor, lyxig takvåning på en enorm balkong med champagneglas i handen, finklädd, skålandes med andra glada och så en puss på tolvslaget! Men just nu verkar inte saker gå som jag vill, typ alla ska bort, jag har ätit för mycket mat under julen.. och så håller jag visst på att bli sjuk. Vad är grejen!?!? Orkar inte med alla motgångar!! NEJ, nu ska jag banne mig kirra den här biffen! Och Amanda, din lilla saltgurka, BLI FRISK! <3
Men nog om min panik, hade ju en riktigt trevlig dag igår och i förrgår. Kände att jag behövde komma ut lite, så i förrgår blev det en riktigt välbehövd långfika i stan med Louise. Igår drog jag till stan igen för att ta mig ann mellandagsrean tillsammans med Harriet. Kändes som det var väldigt länge sen vi träffats med tanke på att man är så van vid att typ träffas varje dag. Så det var väldigt kul att knasa runt i alla affärer och provrum och vara lite (*host* mycket) mongo. Som jag brukar säga: Varför vara normal när det är roligare att vara onormal!?! :D Fick med mig en massa fina grejer hem, både nödvändigare och onödigare grejer. Mycket underkläder vilket verkligen behövdes! På kvällen, istället för att sitta hemma och löka, drog jag, Harri och Floppi till Erik där vi hade riktigt kul och såg på typ roligaste filmen någonsin!! HAHAH, det var en skräckfilm men den handla om muterade får som typ anföll människor och var allmänt mongo + att ljudet och bilden laggade och då blev allt ännu roligare! Höll på att dö av skratt några gånger! :P
Nu känner jag att det var dags för lite egobilder, woopwoop:
HAHA, mycket Posse! PUSS <3

Kommentarer
Postat av: secret lover

jisses vad du är snygg kvinna!!!!! OOOOOOOOHH

2010-12-28 @ 19:05:38
URL: http://imnotvain.devote.se/
Postat av: Antonia

Snygg tjej. Första gången du bloggat så många bilder på digsjälv ;)<3<3

2010-12-28 @ 19:14:07
URL: http://neverdream.blogg.se/
Postat av: Pandii

hahaha du så jävla sköön :D gillar dej <3

2010-12-29 @ 13:29:01
URL: http://amandathepanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0