WE GOTTA' CELEBRATE


Löis och Jempoy by me. <3

Igår blev det ingen röjfekke direkt, lite synd, men istället hade jag det jättemysigt och lite födelsedagsfest med dessa två tjejer på sandhamn. Det var lite stress att komma ut dit eftersom vi fastnade i en lång kö påväg till stavsnäs, därifrån båten går. Det var en jätteolycka på vägen! När helikoptern kommit och hämtat de skadade så fick man åka förbi och shiit vad obehagligt det var att se bilen som de bärgade upp ur diket. När man såg förarsidan av bilen såg det inte så farligt ut, bara lite buckligt, men den högra sidan var HEELT intryckt, det var som att bilen bara var halv!! :O Undrar hur det gick för de som satt på högra sidan, om det satt några där måste de ha skadats riktigt allavarligt eller värre.. :(

Men sen kom vi iallafall till Sandhamn där vi tog mysig 2 timmarspromenad i mörkret iklädda snygga One Pieces. Folk måste tyckt vi såg lite galna ut men det var superhärligt, jag vill också ha en!! :D Sen såg vi film och väntade tills tolvslaget då Louise fyllde 16 år!!! GRATTIS! Så vi fekkade för oss själva med musiken på högsta volym tills vi stupade! :D

Nu är jag hemma och ikväll blir det chill med klassen + pulkaåkning hos Floppi! Vi är ju lediga imorgon så man måste ju passa på! :D Nu ska jag käka lasagne, mumsmumsmums!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0