4thandbleeker

Nu är jag tillbaka igen. Vi firade nyår hos våra släktingar, vilket var jättemysigt. Jag har tagit lite bilder med min nya kamera ( den jag fick i julklapp ) som jag kan lägga upp sen. Hoppas ni också har haft en bra början på det nya året! På många bloggar som jag läser så skriver de att "det här året känns som om det kommer bli grymt bra", jag känner i princip tvärtom. Jag har ångest för nästan allting, särskilt gymnasievalet som måste ske inom den här månaden. Jag har ingen aning om vilket gymnasium som jag ska välja.. :S

Jag hittade den här grymma tidningen på vackra modellen Alexandra Spencers blogg. Bläddra och njut:


Kommentarer
Postat av: Linn

svar: men det är skönt att bara sitta på rumpan och inte göra någonting också! (som jag dessvärre gjort hela långa lovet....)

2010-01-06 @ 16:53:17
URL: http://gnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0