lie.down.for.a.while


The Middle East - Blood

































source: we heart it. Last pic: fashionsquad

Jag hörde den här låten för någon dag sedan och blev helt kär! Av någon underlig anledning känns det som om den här låten betyder mycket för mig, även fast jag hörde den för inte alls länge sen. Det kanske är något från mitt undermedvetna som påverkar mig. Första hälften av låten är bara helt perfekt, körandet i andra halvan förstör bara låten! Det är svårt att förklara hur låten får mig att känna, men den ger en sorts mysig och glad känsla som de här bilderna också gör. Titta, lyssna och njut!

//J.


Kommentarer
Postat av: jessica

de va gott =D

2010-01-22 @ 16:11:11
URL: http://jessicabloggg.blogg.se/
Postat av: Jacqueline / en av de som driver moiettu

Hejhej! Vad ska du göra denna fredagskväll? :-)

2010-01-22 @ 17:43:19
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0