light/up/my/day/with/some/colour












Hur mycket jag än gillar julen så är den ju ändå över och nu längtar jag veeerkligen efter våren! Jag vet att de flesta säkert redan sett dessa bilder, men hur snyggt är det inte?! W Magazine har fått med ett stort urval av minst sagt smaskiga vårtrender. Jag gillar skarpt all färg, både pastellerna och de mörkare, kolla även in alla mumsiga skor; Miu Miu, Alexander Wang, Chanel, Rodarte, Alexander McQueen m.m. Jag är också helt såld på Givenchys svartvita vår kollektion, som lite motsatts till all färg. Det är alltid bra med balans. Jag gillar särskilt de mönstrade delarna som t ex i bild nr 7, och såklart skorna! :D

//Jossan


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh älska puderfärgat!



SV: Jodå det är fin fint här :)

2010-01-06 @ 20:27:33
URL: http://frokenjohanna.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Vi ska åka till finland:D

2010-01-06 @ 23:02:24
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0