magic.in.the.air




Kate Moss. source: studdedhearts



Fever Ray's 'When I Grow Up' är min absoluta favoritlåt just nu. Jag är en sådan person som tröttnar på låtar väldigt fort, så om en vecka tycker jag nog något helt annat om den här låten. Men just nu ligger den i topp för mig. Lite kul också att Fever Ray vann priset för bästa dans på P3-guld galan, vilket man förstår när man ser den här musikvideon!

Annars då? Jag är helt trött i huvudet pga prov, inlämningar, idrottsprogram, gymnasieval och på tok för lite sömn. Jag är redan rätt skoltrött, trots att den här terminen knappt hunnit komma igång! Ibland har jag lust att säga till alla utsatta barn som inte får gå i skolan: Var GLADA för att ni slipper gå i skola, för det kan vara ett rent helvete!! 

Ibland önskar jag också att jag var en apa som bara sitter där i ett träd och käkar på sina bananer. Det kanske låter tråkigt!? Men tänk, de har vet inte vad skola, jobb och pengar är, därför behöver de inte heller bry sig. De kan sitta och skratta åt skämt som: "Igår hittade Bogiwoo en rak banan, EN RAK BANAN!! Hahahahha!!", för de har inte så höga krav eftersom de inte vet om något roligare!  Ok, it's time for me to stop bitchin' about my life. För det är ju inget som mina kära läsare vill höra, elr!? Jaja, jag får tänka på alla stackare i t ex i Haiti som har det miljoner gånger värre än mig.

//Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0