I MISS YOU BABE AND I DON'T WANNA MISS A THING




photos by me.
Det är de här låtarna som står och spelar om och om igen på min spotify just nu:

Sitter här och lyssnar på sorgliga kärlekslåtar och tänker på att jag säkert aldrig kommer att få träffa honom igen (jag vet, det låter som en riktigt smörig kliché men det kan inte hjälpas). Den där kvällen vi hade på Babylon och på stranden var så otroligt romantisk att det kändes som om det var direkt taget ur en film. Då och då känns det nästan som om det bara var en dröm, fast sen kommer jag ihåg hur han tittade mig i ögonen och höll om mig, och plötsligt blir det så verkligt igen. Sorgen ändras dock till glädje så fort vi pratar med varandra och han säger att han saknar mig. Då skuttar jag plötsligt runt på rosa moln med ett lyckligt leende på läpparna.

Haha, det blev ett lite löjligt inlägg men det är så här jag känner just nu och jag ville bara skriva om mina känslor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0