FROM THE RUNWAY


Den här skjortan är to die for!!

Samma färgkombinationer som ovan, skitssnyggt.

Den här outfiten är också fantastisk fast mer färgstark än de andra.
Camilla & Mark 2010



De här två outfitsen ovan känns perfekta för en härlig, slapp sommardag på beachen, fast ändå lite mer uppklätt.

Den här klänning är i min nuvarande favoritfärg och passar perfekt till brunbränd hy. Jag skulle så gärna vilja ha en liknande fast utan det där skärpet som förstör allt!
Little Joe Spring/Summer 2010


Blommigt i mängder, funkar nästan alltid.

Lite slapp, unusual outfit som är supersnygg och som för tankarna till Wildfox.

En riktig drömoutfit, vad mer kan jag säga!?
Nookie Spring/Summer 2010




Tycker att all glitter och glans börjar kännas lite uttjatad. Jag är rätt trött på alla paljettplagg man hittar i affärerna här hemma, men det här är grejer det. Glitter på ett riktigt snyggt sätt!
Ellery 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0