JUST CHILLAX







Frida Gustavsson by Richard Bush for Numéro #114

Jag älskar ordet chillax, en perfekt kombo av orden chill och relax.

Kom hem inatt från Gotland som verkligen var super trevligt. Var rätt så trött i morse så jag tog lite frånvaro-anmäld-sovmorgon, hehe. ;) Lyckades även komma för sent eftersom det var strömavbrott och tågen var utbytta med bussar som såklart var sena. Hur som helst, det spelade inte någon stor roll, hela dagen var chillax. Typ bara en massa lekar, spel, städning och inga "riktiga" lektioner. Tänk, det här var min sista måndag i obligatorisk skola, sen börjar ju gymnasiet. Det börjar verkligen gå mot sitt slut och jag känner på mig grymma  och välförtjänade betyg! :D Imorn är det även 9:ornas bal som ska bli lite kul att gå på.

Nu ska jag kolla igenom flera hundra bilder som jag tog på bara de här 3 dagarna på Gotland. Sen blir det väl något sorts bildmaraton här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0