SUN-KISSED SKIN, TURQUOISE WATER AND BEACH HAIR







Cameron Russell by Greg Kadel for Vogue Germany July 2010

Nu är det ju sommar och det känns väldigt aktuellt med vad man ska ha på sig på stranden. I modemagasinen finns uppsjöar av editorials med just bad- och strandmode, särskilt nu till sommaren! Jag har plockat ut en del grymma bilder som bara ligger och väntar i mina inspirationsmappar, därför har jag tänkt att göra ett strand-bad-mode-maraton. Först ut är de här lite ovanligare bad-bilderna tagna av grymma och nytänkande Greg. Många strandmode editorials är väldigt lika varandra - vacker strand, turkost vatten och en modell som posar i badkläder, vilket kan vara snyggt men jag gillar lite variation och bilder som är utöver det vanliga. Det tycker jag att Greg och hanns team levererar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0