ROYAL BEAUTY




source: Ebbas blogg

Jag har varit lite trött på all den här uppståndelsen kring det kungliga bröllopet men jag tycker förstås att det ska bli kul med själva bröllopet idag. Igår tittade jag på den live-sända Bröllopskonserten i Konserthuset, en present från regeringen till bröllopsparet, och den var riktigt lyckad. Vackert, roligt, inte så många tråkiga inslag och så det bästa: de kinesiska akrobaterna/balettdansarna - AMAZING! Det var nog inte bara Victoria som tappade hakan när den kvinnliga dansören balanserade med ett ben, på tå på den manliga dansarens huvud. Sen vill jag bara ge all credit till Victoria som bar en underbar och superglamourös klänning! Var lite rädd att hon skulle ha någon sorts glansig, juvelfärgad klänning som känns så klassiskt för kungligheter och som lätt kan bli lite tantigt, men hon (eller hennes stylist) kunde inte valt något bättre. Klänningen var verkligen modern, elegant, glamorös och stilig, dessutom var hela hennes look, allt från diamantörhängen till diamant-amour-pil genom håret, supersnygg och hon var definitivt vackrast av alla på festen. Jag gillade kanske klänningen lite extra med tanke på att den andades väldigt mycket Elie Saab Haute Couture Spring 2010 (se nedan), en av mina absoluta favorit couture-visningar!



source: Style 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0