CARPE DIEM



Så jäkla cool bild! Jempan har precis kastat upp hatten i luften med foten och hatten är fortfarande i luften långt framför henne men det ser precis ut som om hon balanserar den på sitt huvud, fast det gör hon ju inte!! Cooooolt!






Photos by me, Siri & Jennifer

Jag har vaknat ganska tidigt typ varje morgon på sommarlovet, skitjobbigt för jag vill ju soova! Imorse gick jag upp vid 9, drog till Jempan, vi åkte och köpte jordgubbar och ananas, vi smaskade på det samtidigt som vi låg och schtekte i solen, Siri (också kallad Sir. I) joinade oss, vi hade lite vattenkrig, fotade en massa oseriösa bilder, bakade och åt scones och hade det bara allmänt mysigt och trevligt hela dagen. Vi verkligen Carpe Diem(Fångade Dagen) tack vare att jag ändå vaknade så pass tidigt. :) Jag får inte heller glömma att vi hastlade, hehee. Lyssnade och fastnade på början av låten Hustlin' och hittade då på ett eget uttryck: att hastla. :P Det är bara ett random-ord som egentligen inte betyder nått utan man kan bara byta ut det mot nått annat ord i en mening. Ex: "Ja ska nog  hem nu"...blir... "Jag ska nog hastla hem nu" Ni borde prova det, höhööhö! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0