GOTLAND #1














All photos by me.

Här kommer några av de många bilderna jag tog när jag var på Gotland i helgen. Hoppas ni gillar de, ge gärna respons i kommentarsfältet! :)

Igår var jag på 9:ornas bal som var rätt kul, fast lite besvikelse.. hade hoppats på nått mer. Men sen, efteråt, knallade jag och en del andra runt i byn och tillsist slutade det med att jag och 6 andra hade en "cheesecake-fekkenation" på en en filt i en park med en stor cheesecake och en gitarr. Där satt vi och planerade vårt framtida band, som (SÅKLART) skulle heta Cheesecake-fekkenation, sjöng barnprograms themesongs och hade allmänt kul tills det blev midnatt och vi drog hem. Lyckat! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0