WHERE YOU CAN WALK ALL DAY IN THE SUN













source: wetbehindthears

Sommarlovet startar med regn och moln, precis som förra året! Trist, jag vill ju ha sol och värme! Men nu kan jag faktiskt passa på att se all klassiska, tecknade Disneyfilmer som jag missade som liten. Vi hade nämligen inte VHS när jag var liten och sen skaffade vi det ganska sent så då ville jag hellre se andra filmer. Mina kompisar säger alltid att jag måste se dem så jag tänkte passa på att göra det nu på sommarlovet, jag älskar ju faktiskt teckande filmer. Imorse passade jag på att se Den Lilla Sjöjungfrun och fasiken vad fin film och, som vanligt, blev jag hooked på filmmusiken.


Part of That World


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0