fashiongonerogue































source: FashionGoneRogue

Kände att det var dags att släppa en riktigt bildbomb, så här har ni den! Enjoy!

Hoppas ni haft en bra helg! Jag har äntligen haft lite tid över för nöjen, så fredag eftermiddag var jag och shoppade lite, igår pysslade jag mest hemma med mina vägg-kollage, vilket jag tänker fortsätta med idag. Har också hunnit rita lite! :) Tyvärr har jag fått den otrevliga söndag-imorgon-är-det-måndag-känslan, men jag får väl göra det bästa utav det.

xoxo // J.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag blev faktiskt ganska besviken på dom, hehe. Det var typ mest gratisgrejjer och reklam och så :) Men också en film och typ chictidning (fast den hade jag, haha)och ett armband, helt okej, men vi hade väldigt tur, Antonia och jag var dom två sista som fick :D

2010-03-21 @ 16:37:27
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Isabelle

joo det är det :P min syrra (jossan) är lite borta bara ;) haha

2010-03-21 @ 23:27:24
URL: http://Http://conscient.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0