PACKING INSPIRATION




source: christeric.blogspot

Just nu packar jag lite inför Barcelona och det bara kliar i fingrarna efter att få använda fina vår/sommar kläder. Tänk om den här snygga outfiten kunde följa med i min resväska.. Hoppas verkligen att jag blir frisk till resan, senast jag checkade tempen hade jag feber. :(

UPDATE: Jag har klagat så mycket på den senaste tiden att jag nästan glömde hur glad jag är över att min ring från cocoo.se kom igår och att den sitter som en smäck! :D Ville ni se en bild så får ni scrolla ner i bloggen till inlägget Slicin' and dicin'.




Kommentarer
Postat av: Thowelina

sv; H&M

2010-05-08 @ 17:07:23
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Antonia

Ha det bäst i Barcelona !. Love the outfit and saw the ring, SOOO COOOL. I normally dont like rings but i really liked that one :D

2010-05-09 @ 11:22:11
URL: http://neverdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0