PHOTO OF THE DAY


Hilary Rhoda by Dusan Reljin  Numéro #72 April 2006

Fantastiska färger, ljus och rörelse i bilden!

Idag tog 3:orna studenten i min skola och vår musiklärare tvingades oss att stå i en kör och sjunga för de. Jag måste säga att jag är riktigt sur på honom för att han gav oss så mycket oväntad övertid i skolan and so on.. Hur som helst hotade han med att det var betygsgrundande (lärarnas ända vapen: de styr över våra betyg!), fast ändå var det EFTER skoltid. AArrgh!

Nu ska jag prata om något roligare. Efter att ha sett Avatar i helgen kunde jag inte få den underbara filmen ur mitt huvud och jag ångrade djupt att jag inte hunnit se den på bio. Men som tur var går den fortfarande, så därför åkte jag in till stan och såg den igår. Avatar in my <3!! Jag vill också vara en Na'vi, ha en ikran, flyga runt bland Hallelujahmountains, bo i Hometree och ha ett band mellan naturen och alla varelser. Det är verkligen en fantastisk film och jag gråter floder i delarna i slutet, can't help it! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0