YOU CAN TURN OFF THE SUN BUT I'M STILL GONNA' SHINE







Photos by me.

Lite flummiga bilder med tanke på att mitt rum inte direkt är någon fotostudio och jag är inte den bästa på att hantera självutlösaren på kameran, men, men... Här ser ni i alla fall vad jag köpte i den gigantiska Zara-affären i Barcelona; beiga shorts, jeans-jumpsuit, vit långklänning och en vit, transparent skjorta.

Vilken värme det är nu!! :D Börjar få den där riktigt härliga sommarkvällskänslan på kvällarna och nu är tunna kläder i högsta grad aktuella. Trots att sommarlovet bara är några veckor bort har jag ruskigt mycket att göra, det blir inte heller bättre av att jag börjat förlora kämparglöden.. Jaja, med all denna D-vitamin från solen lär jag nog få tillbaka lite jävlar-anamma!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jo den var riktigt bra, som sagt helt underbart väder. Hur mår du idag? Kram

2010-05-19 @ 16:55:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Antonia

Yes it is, Hehe, Det var när vi sjösatte båten som jag tog en promenad, det var riktigt fint ! :)

Brukade gå där när jag var liten.

Nu kan jag passa på att skriva att du have bough yourself some fine clothing. I want too ! :D

2010-05-19 @ 20:51:51
URL: http://neverdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0