A LIGHT IN THE DARKNESS






My photos.

Idag var det verkligen riktigt snöoväder ute. Den iskalla, snöblandade vinden piskade en i ansiktet när man skulle till och från skolan. Som tur var tog jag vinterkängorna imorse! Hade en extremt kort skoldag men ändå var jag seg och trött?! När vi slutade, halv 5, var det bäcksvart ute men i ljushallen var det jättemysig belysning, så jag blev genast på bättre humör. Det kändes verkligen som om det skulle kunna vara december nu, fast det inte är det. Blev så himla sugen på att mysa ner mig i soffan med mysiga människor, tända ljus, te, lussebullar och lite julmusik.. Skulle vara som ren terapi för själen! Istället hittade jag lite gamla bilder på mysbelysning. Ikväll blir det väl Desperate Housewives och Cougar Town i vanlig ordning. Ska nog göra mig en 1-minuters-bulle (vitt bröd + smör, socker och kanel på, sedan in i mikron) eftersom vi har kvar lite korvbröd. Mumsigt, hehhehe! ;)

Mysig, nostalgisk låt som jag fastnat på igen:


Funky Kitchen Club - DJ Antoine



Kommentarer
Postat av: lydiaaaaa

ååå den sista var ju huuuuur fin som helst.. den snor jag!

2010-11-11 @ 22:12:47
URL: http://imnotvain.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0