THIS IS WHERE IT SHOULD BE A SMART "RUBRIK" BUT I'M A BIT TO TIRED TO COME UP WITH ONE















source: motleyphotos.blogspot.com

KNASKALAS. Massa mysiga bilder som jag haft i mina mappar i evigheter nu men som jag INTE tagit själv, önskar att jag hade det.. :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, är förbryllad och helt splittrad i huvudet. Orkar inte göra något fast jag vill och borde det. Kan inte riktigt tänka klart. Borde sova mer, gå och lägga mig tidigt ikväll men det vill jag inte. Jag vill vara uppe, vill prata vill.. ja, jag vet inte riktigt vad jag vill. Klagar inte på livet, för livet kicks ass, men jag är bara i någon sorts liten svacka kanske?! :P Åh, vet inte.. Fast idag hade vi en ganska chill dag med lång sovmorgon och inte så jobbiga lektioner (förutom franskan!! :( ) men ändå var jag bara massor med trött tills på franskalektionen när jag och Floppi kom på värsta grejen som vi började planera och blev helt hyper över. Tröttheten svängde helt om till hyperventilering, sprall i benen och hysteri, jag blev typ rätt hög på livet! :D Hahah, knasiga saker kan hända..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0