I HAVE A LONG WAY TO GET THERE




Klockren outfit!!







source: columbine.freshnet.se

Jag dör typ för den här kvinnans alla snygga outfits, alltid så sablarns snyggt!! Det är knas vad människor kan klä sig snyggt. Lite extra kärlek ger jag till de där röda satin( erl är det sammet? mocka?)pumpsen på första och tredje bilden! *dreggel på hög nivå*

Idag var det onsdag, längsta dagen i skolan med andra ord, men också Suit Up Day!! Såklart hade jag suit, eller jag suitade up så gott jag kunde; svarta jeans, svart kavaj och vit skjorta under med en liten vit rosett. Finfint, klart man måste sattsa! :D Som jag nämnde var det en lång dag vilket ofta orsakar trötthet hos många (inkl. mig) vilket resulterar i mycket skratt och skoj. Engelskan, sista lektionen, var väl det absolut skojigaste. Börjar med att Floppi ställer mycket roliga frågor till vår (läskiga) lärare om bl a hennes relationer och hur ung pojkvän hon skulle kunna tänka sig och att hon talade för alla killarna i klassen, hahaha!! xD Flera av killarna i klassen tycker liksom att läraren är snygg, så det var verkligen kul! Sedan fick vi skriva en typ läskig historia i grupper vilket såklart blev väldigt roligt och knasigt. :P Får inte heller glömma att berätta om mina nerklottrade armar, händer och fingrar, står en massa kul på dem. Fick även "Fuck You" "tatuerat" på mina läppar av söta Hannah, a k a Percy-Cercy! ;)

Tack och hej, det var allt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0