SUNNY SATURDAY


På Riche.

Ida och jag vid lunchen.



Coola indianer vid plattan! ;)

Fiina Lydia som tagit alla bilderna! Hennes blogg hittar ni HÄR!

Dagen spenderade jag på stan med två finfina polare, Ida och Lydia! :D Förutom att shoppa tills vi var helt slut så lunchade vi på Riche; inte varje dag man gör det! ;) Lydias pappa jobbar nämligen där så här bjussades det på smaskig mat och bästa bordet, totally awesome! :D Efter ett tags snackande och kändisspanande kom Sofi Fahrman in och började prata på med Lydias pappa och det resulterade i att Lydia fick skaka hand med själva fröken Fahrman. Coolt värre! Försökte hålla lite i pengarna och köpte bara det nödvändigaste; strumpor och trosor. ;) Kände mig så duktig och ekonomisk så jag skämde bort mig lite genom att köpa två muffins, från American Cookies, som jag och min brorsa nu ska mumsa i oss! Puss hej!



Kommentarer
Postat av: Antonia

Åhh vad muysiga bilder och yes jag har tagit mina bilder med min digitalkamera. Ibland kan den ta bilder som ser lite systemkameraaktiga ut :). Har faktiskt hört av många som tycker att den tar skit fina bilder :D:D:D



Det verkar som du trivs i din nya klass, är glad för dig :D<3

2010-10-17 @ 11:58:04
URL: http://neverdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0