COME AND BE MY EVERYDAY MAN







fantastiska färger och mönster från Dion Lee

Vogue Paris masked anniversary ball


En liknande skjorta som denna hade jag på mig idag, modellen är likadan men min är vit och lite glansig. :)







source: Jak&Jil

Jag älskar streetstyle, tycker man nästan blir som mest inspirerad av random folk som man ser på stan eller var som helst! Men streetstyle är helt klart bäst på Jak&Jils blogg, det är grejer det!

Usch, vad trött jag är, ska försöka gå och lägga mig lite tidigare idag. Igår blev det sent eftersom det var tisdag och det är bästa tv-kvällen på 5:an. Cougar Town är BÄST!! "Självsäkerhetsdansen" liksom! Hhahahaa xD Kände mig riktigt seg och degig innan engelskan idag och till min stora lycka såg vi på film hela lektionen, perfa! Vi såg Corpse Bride, riktigt bra film. Sen när vi skulle hem och jag och Sirran var nära tågstationen såg vi att vårt tåg kom. Jag fick värsta paniken och bara "FIITTTAAA, FUCK, FUCK, FUUCK, KUUUUTAAA!!!" Så vi sprang allt vad vi hade ner för trappan och sen uppför en trappa, där jag typ slog till och sparkade alla jag mötte, sprang liksom helt okontrollerat. Men vi hann!! Så naaaajs! Kände verkligen då att jag var snabb som blixten! ;D


Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, planer för dagen? :P

2010-10-21 @ 10:32:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Antonia

Oh vad snyggt ! Jag såg när ud hade dendära vita/beiga skjortan, den var skitsnygg !!! :D<3<3<3

2010-10-21 @ 16:49:38
URL: http://neverdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0