AWESOMENESS



ACNE spring/summer 2011

Som vanligt bjuder ACNE på en massa godbitar, gillar särskilt den där lite gulvita skjortan (3:15).. och de silvriga grejerna och de glansiga förövrigt och så förstås de där jackorna och kavajerna och ja, ni förstår. Jag tycker det var en hel del snygga grejer med andra ord! ;)

Igår hade jag en supermysig-trevlig-rolig kväll med några av mina classmates och en annan trevlig person som inte var från klassen. :) Vi gick först och åt middag i kungshallarna (finns ju så mycket gott där!), köpte godis och flummade in the candyshop, hehe, såg I Rymden Finns Inga Känslor och skrattade en massa och sen gick vi en sväng på Café 60. Tack för en grymt härlig kväll!! :D <3 Kommer sakna dessa underbara människor (och ni andra som inte kunde hänga med också) nästa vecka! Vadå då? Jo, jag åker till GREKLAND IMORGON och ska vara där hela nästa vecka!!!!!!!!! :D Mmmmm, ska bli såå härligt! Lovar att sola lite extra åt alla här hemma! Blir brun perfekt till skolfotot som är veckan då jag kommit hem. ;)

När jag ändå snackar om lyckopiller som härliga kompisar och varma resor kan jag slänga in den här grymma låten. Det är The Kooks som gjort en akustisk cover på Kids!! Awesomeness!! <3




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Thanx :D:D:D:D

2010-10-05 @ 20:54:46
URL: http://conscient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0