I'VE GOT THE SUN IN MY POCKET AND THE MOON IN MY HANDS

















Vet att jag tagit upp det här tidigare, men den här bloggaren är genial! Det spelar i princip ingen roll vad hon tar på sig, jag vill ha allt!! :D

På tal om saker jag vill ha så var jag i stan igår och shoppade lite: en grå, silvrig, stickad klänning, röd t-shirt, gräddvit tröja och gråa jeans. Är mycket nöjd eftersom jag länge letat efter ett par snygga gråa jeans och nu hittade jag ett par snygga på Weekday. Gillar Weekdays jeans, tycker de är väldigt snygga, bra modeller, stort urval och så sitter de bra och får benen att se snyggare ut. :)

Sen, efter skolan idag gick jag till Forum, till Zara, där jag hittade jackan som jag letat och varit ute efter! Det är en brun läderjacka med fårskinnskrage, precis som jag ville ha, i Burberry Prorsum-stil. När jag först såg den tänkte jag "den där måste jag ha", det var inget snack om saken! ;) Så nu är det en mycket nöjd tjej som sitter här vid datorn och lyssnar på spotify ( Hoffmaestro ;) ), för tillfället är det en skum reklam om någon som samlar på navelludd!?! Hahah, det låter som något för mig. :P




Kommentarer
Postat av: Antonia

du får ta outfitbild och visa oss, verkar superfint :D

2010-09-14 @ 07:56:36
URL: http://neverdream.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad heter hennes blogg?? :D

2010-09-21 @ 10:23:21
Postat av: Jossan

Ja men vad heter bloggen då? :P

2010-09-21 @ 17:56:08
Postat av: m

vaaad heter den??

2010-10-06 @ 21:19:11
Postat av: Josseposse

bilderna är från vanillascented.freshnet.se :)

2010-10-10 @ 17:49:51
URL: http://chan3l.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0