LA LA LA LA LIFE IS WONDERFUL






Angela Lindvall by Tom Craig in Viva Cuba  Vogue UK June 2010

De här senaste veckorna har varit väldigt roliga och det är trist att vissa saker är över men samtidigt har jag en hel del att se fram emot. Vecka 39 åker nämligen vi till Grekland, jag är så taggad!!! :D Kan inte fatta att det var ca 1 år sedan jag var på Mallorca, kommer så tydligt ihåg hur vi sa att vi skulle åka någonstans nästa höst också och jag tyckte att det kändes så långt dit, men nu är det inte långt kvar. Sen när jag kommer hem behöver jag inte deppa för på höstlovet ska jag också åka några dagar till Barcelona, igen, för andra gången i år! :D Känner mig verkligen såå lycklig just nu, inte bara för det här med resorna. För det första hade jag en underbar sommar och sedan när jag började skolan visade sig det vara hur bra som helst, har haft jättetrevligt med min nya klass! Och överhuvudtaget så är livet så underbart just nu, känner mig så otroligt lyckligt lottad och älskar livet! Det ända som gör mig lite rädd är att det känns som om det säkert kommer hända nått dåligt bara för att livet flyter på så bra.. :/ Jaja, det är säkert sant som Adrian sa, kvinnor oroar sig för mkt, det gör i alla fall jag. Nej, nu ska jag bara njuta!

Kärlek till er alla där ute!

(Nej, jag är inte hög om ni tror det, bara allmänt lycklig och lite flummig!)


Kommentarer
Postat av: Antonia

Ohh vilka härliga bilder. Gillar de tre sista mest. Tröjan och jeansshortsen vill man ha, och hennes röda skor ! :D

Åhhh, vill också utomlands, :D till värmen !!! :D

2010-09-13 @ 20:21:42
URL: http://neverdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0