CAUSE I KNOW WHERE I'VE BEEN






Raquel Zimmermann by Mario Sorrenti in Darker is the Memory  Vogue Nippon October 2010

Riktigt snygga och coola bilder! Är nästan lite kär i dem plus att nu får de fungera som lite plåster på såren för att ja inte uppdaterat på så länge, tiden räcker helt enkelt inte till! Hade tänkt lägga upp lite bilder på min klass, eftersom det är med de jag spenderar mesta av min tid nu för tiden, men det ville visst inte funka så jag får se hur det blir med det.

Skolan börjar komma igång lite mer på riktigt nu och det känns väl ok. I torsdags hade vi insparksfest på Münchenbryggeriet vilket var jättekul. Jag och några andra kom lite väl tidigt dit, så de hade inte hunnit öppna. För att inte behöva stå utanför och vänta (inte kul att hänga på låset, liksom :P) så gick vi ombord på någon restaurangbåt där det verkade vara värsta old school rock festen. Vi tänkte förfesta lite där men då kom hon i baren och sa att det var bäst om vi gick. :( Jaja, sen fick vi komma in på festen och vi hade jättekul trots att det skedde några "olyckor", hehe. ;D Blev jättehes så när pappa kom och hämtade oss satt jag typ och sjöng och pratade hela bilresan bara för att försöka behålla min sexiga, hesa röst! ;)

Sen på fredagen var de flesta rätt trötta men det blev att gå upp tidigt till skolan. På kvällen var idéen att jag och några från min klass m fl skulle iväg och se på Hoffmaestro som spelade på Grönan. Eftersom det var Amandas födelsedag skulle hon äta hemma med sina parents och vi åkte in lite senare. N

är vi kommer till stan är kön till djurgårdsfärjan nästan upp till katarinahissen, så vi tar t-banan och spårvagnen. Spårvagnen i sin tur var knökfull, man fick verkligen trycka sig in för att komma på den, den körde jättelångsamt, stannade nästan hela tiden och det var suuuper lökigt!! ALLA skulle till Hoffmaestro!! Utanför var det värsta folkvandringen, människor gick, sprang(!!), åkte skateboard, cyklade mm. N

är vi kom fram var det huuuuuur mkt folk som helst och man kunde inte se var kön till grönan började. De ropade ut att det bara fanns 800 platser kvar och sedan efter ett tag var det slutsålt. Fatta att de stängde insläppet till grönan typ en halvtimme innan konserten började, SÅ mkt människor var det, rätt svårt att föreställa sig!! Lite trist men vi bestämde oss för att fira amanda på nått annat sätt och drog och köpte tårta och annat gott på Konsum och gick och fikade i en kompis mormor och morfars lägenhet. Blev hur kul och mysigt som helst! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0