TAKE ONLY WHAT YOU NEED






source: studdedhearts

Jag diggar verkligen det här med långklänningar, ett underbart plagg som typ fungerar året om! De finns ju i så många olika material, former och färger. Just nu måste jag nog säga att jag mest gillar den transparenta, blåa fast den röda med hela outfiten är helt fantastisk också.

Ikväll ska vi ha en klassträff på ett berg i stan där vi ska sitta och prata, grilla, mysa, lyssna på musik och allmänt lära känna varandra ännu bättre. Jag är verkligen aptaggad! Tyvärr känns det som om vädret är lite emot oss, vind, blåst och kyla är inte precis toppenväder när man ska grilla. Därför får vi pälsa på oss ordentligt och bunkra upp med en massa filtar. Ska så småningom ta mig ut i ovädret och åka iväg och köpa grill och andra nödvändigheter inför ikväll. Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0