WHEN THE LEAVES TURN RED





source: unknown

Lite såhär skulle jag gärna se ut i höst, den där bruna hatten i bild 1 och skorna i bild 4 är ju to die for!

Har haft en mycket treevlans helg, eller en lite lagom kul fredag. Den bestod nämligen till mestadels av att skrota framför dålig tv tills man började chatta med en trevlig polare på facebook lite inpå småtimmarna. Lördagen bestod mest av pyssel hemma inför en mysig kväll! :D Idag har jag i princip suttit vid datorn och gjort pappersarbete, tråkigt men viktigt (och så får man ju pengar för det också ;)). Nya veckan börjar med klacksko-dag imorgon och hela veckan ut så har vi en sk raggarvecka. Ja, vi estetare är allt rätt fyndiga, vi kommer nog bli ökända på NG! ;)


Tulip Trees med Rob Costlow, inte precis den musik jag brukar lyssna på men den här är väldigt fin och kan hittas i min spellista på spotify som heter "lugna bananer".





Kommentarer
Postat av: Antonia

Haha, Estetorna är sköna, ni får köra någon hela tiden. Pushup dag igen, glömde bort :(. Sen kanske en sexy hår dag eller nått xD. haha, eller den blir kanske svår. aja, litar på er att ni fixar det :D

2010-09-20 @ 19:35:56
URL: http://neverdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0