BARR1

Nu har jag varit i skolan och lallat lite, varit på stan och köpt två awesome batik t-shirts, som jag ska göra till linnen och sen har jag hunnit dansa också. Blev helt hyper och cp efter dansen, antagligen av alla endorfiner!! Lyckligtvis tog pappa bilen till jobbet idag och vi kunde synka så att han hämtade upp mig efter dansen vilket var så stört skönt!!! Annars hade jag varit tvungen att stå en halvtimme i slussen och visa upp flottiga mig för hela offentligheten, vilket är sådär lagom angenämnt, innan den halvtimmes långa tågresan hem! Dansen gjorde mig förövrigt helt sjukligt hyper och jag vet inte riktigt om jag tänker klart!?!?! Det leder automatiskt till nästa punkt i dagordningen: jag ska klippa mig imorgon och det är typ etyt stort steg för mänskligheten(mig!)! Kommer antagligen få en fet utskällning av frisören för att mitt hår är så slitet (inte klippt mig sen typ jesus föddes..) men jag måste ju face the bull och ta den by the horns förr eller senare, eller nått sånt! Men sen kommer min klassiska och alltid lika underbara beslutsångest. Vill jag göra någon stor förändring eller bara klippa topparna? Vill jag ha kvar det långa och ingen lugg eller nått? Fast jag är ändå lite sugen på någon sorts söt/busig/rufsig lugg à la sista bilden.. hmm, fast det kan bli jobbigt att ha på sommaren.. Så det kanske man i såna fall väntar med till hösten?! Antagligen blir det bara topparna för även fast jag skulle vilja göra nått större så skulle jag fega ut i sista sekund, foshooo!! Nu har min blogg fått flipp igen jävla sääär, så nu ska jag göra något annat, hejdah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0