FAT, BUT GOOD

Pluggar, pluggar, äter choklad, städar och pluggar lite mer... Det känns verkligen att det är söndag!! Och för er som inte visste är det 119-årsjubileum av den första dokumenterade Sundae-glassen (google är den underbara källan till all kunskap, hahaha) och jag sätter bara ett stort, fett K på det! Inte ens typ 100 år eller iaf 120 år, utan just 119 år........... seriously guys!! SERIOUSLY!
Nu ska jag fortsätta plugga in franska översättningen för sjötunga, råbiff, andra smarriga rätter och memorera varför stackars lilla Stéphanie (som btw har en katt som heter Garfunkel!! :DD tjohooo) hatar ravioli och hellre äter mackor med inlagd gurka, tomat, senap och choklad (helt klart en rubbad tjej vi har att göra med..) Ska också rita vackra grafer och funktioner med BÅDE x och y och, slå mig baklänges, men jag kanske blir så exalterad att jag t o m slänger in ett litet b eller ett stort V bara för att krydda tillvaron!! Spänningen är olidlig, jääävligt oliiidlig!


Kommentarer
Postat av: Elli

Ett tips: http://jeannedamas.blogspot.com/

På tal om franska ;))

2011-04-03 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0