sommarpoemet

sommarn e så vacker, jag älskar att va ute i bara t-shirt om natten
då vi kan sova i en buske och bada i svart vatten
och när jag köper godis blir det moderna smaker, sura flaskor och choklad
jag förstår mig inte på praliner
jag låter bridge-blandningen va
babappabappa baapapappab baa
sommarn flyttar vi ut på landet, saker bara växte och jag åkte lite båt
jag gick barfota i trädgårn
såg en dålig deckare när det väl blev mörkt
och vi laga lite mat, de sålde potatisar på marken
och jag gick bort för att spela lite gitarr ibland för jag vet att du tycker det är störigt som fan
sommaren tog slut och du flyttade till stockholm igen
och allt som levde skulle dö och fyllas med mörker regn och tö
vissa dagar e okej
men nätterna har varit allt för långa
jag har besökt huset som vi bodde i men jag sov med jackan på
Sommarn e så vacker, jag älskar att va ute i bara t-shirt om natten
då vi kan sova i en buske och bada i svart vatten
och när jag köper godis blir det moderna smaker, sura flaskor och choklad
jag förstår mig inte på praliner
jag låter Bridge-blandningen va
-
babappabappa baapapappab baa
-
Sommarn flyttar vi ut på landet, saker bara växte och jag åkte lite båt
jag gick barfota i trädgårn
såg en dålig deckare när det väl blev mörkt
och vi laga lite mat
de sålde potatisar på marken
och jag gick bort för att spela lite gitarr ibland för jag vet att du tycker det är störigt som fan
-
Sommaren tog slut och du flyttade till Stockholm igen
och allt som levde skulle dö och fyllas med mörker, regn och tö
vissa dagar e okej
men nätterna har varit allt för långa
jag har besökt huset som vi bodde i men jag sov med jackan på
-
- Vit Päls



Kommentarer
Postat av: lydia

sååå braaaaa.. fatta den texten, men en lugn version, liksom fin, åh, ja ska göra om den, fast den är ändå bra...... vit päls... mmm kärlek... sommar

2011-04-06 @ 18:42:03
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0