THE PEOPLE I'VE MET ARE THE WONDERS OF MY WORLD

Hej hopp! En liten uppdatering om mitt senaste dygn följer här: Fredag, sovmorgon, 35 minuters skola som bestod av ett kort prov som jag knappt tränat till (bakade istället och det var så värt!) och snabb lunch. Sen drog vi spontant vidare till Radiohuset, P4 live (?!) och såg Tove Styrke, inte så pjåkigt!! Efter det var klockan 1 och det kändes som om vi redan hunnit göra en massa. Åkte hem en snabbis för att sen åka iväg igen, till Ektorp, handla, baka pizza, skippa fest, spela Smash, Trivial Pursuit (svårt och jävligt intelektuellt!!) och bara mysa och sen taxi hem (riktigt skönt OCH jag åker verkligen inte taxi ofta, sådeså!) Fast det var lite komiskt och taxichaffisen måste trott att jag var lite bortskämd med tanke på att jag först sa att jag skulle till Saltis och sen när vi kom fram hade ju inte jag några pengar så jag bah "Kan du köra fram till dörren för jag måste hämta min pappa för det är han som betalar.." Hahahah, "pappa betalar" liksom! Men som sagt, det händer inte ofta och jag hade verkligen kunnat åka komunalt, men nu var det här ett skönare alternativ som pappa kom med!
.
Idag har jag varit i stan, egentligen lite för länge, med en gammal kompis, shoppat (kanske lite mer än jag behövde..), fikat och det var verkligen trevligt!! Men nu måste jag plugga som fan för vi har TVÅ stora prov på måndag! Jag är faktiskt lite orolig.. Sen ska jag också börja skriva upp varje månad hur mycket pengar jag verkligen gör av med på kläder och lite annat, så jag får bättre koll!

Kommentarer
Postat av: Elli

Det är bra Jossan :D Det är bra!

2011-04-10 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0