en helt underbart fantastisk måndagsmorgon!!!! dadidaadi daa

Hej, god dag och hallå, i Sverige hälsar man så nänänänäää.. Vaknade efter min helt underbara 3 och en halv timmes sömn till en jämngrå himmel. Finns väl inget som kan lysa upp en trist måndagsmorgon på samma sätt, mumsfilibbaba så fantastiskt, finner inte ord!! Och som körsbäret på toppen av den sockersöta grädden på moset som är min morgon så hade jag fått en vänförfrågan på facebook! Hipp hurra, vänner!! Nämen jag vill jättejättegärna vara vän med avdankade-latino-seriemördaren-Carlos med vad som inte alls kan klassas som galen blick!
Creds till Uniflex bemanning också som får alla jobb att låta superfräsiga (de använder sig av sån där hejdlöst taggad mansröst som presenterar alla yrken på ett spännande sätt)!
(länken är om ni inte redan förstod..)
Ååh jaaa, borstade just håret och förlorade något som liknade närmare 3 kilo hår, hur bra!??!!? Mindre att tvätta och hålla reda på liksom!
Tänkte även ha på mig lite sköna trosor, men nej, de verkar ha blivit misshandlade eller något liknande!
.
Förlåt...verkligen! Men man kan säga att jag är lite trött..

Kommentarer
Postat av: lydia

haha, älskar att läsa dina inlägg. tokfrans.

2011-04-11 @ 18:45:10
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0