fint!

Ojoj, så himla upptagen man är hela tiden!! Haha, nej men jag har väl inte varit hemma så värst mycket det senaste dygnet/dygnen känns det som! Trött dag igår med två prov (svenskan: rätt okej, matten: ÅT HEL-VETE! men äsch, det funkar, det måste det göra) Sen stan, Topshop (för mycket fint och dyrt där!) och fika på Fåtöljen (snart varning på att jag blir stammis där jueee!! ;))! Åkte hem och vände för att åka till Tyresö för lite mysig jacuzzinight och kom hem sent på kvällen och stupade i sängen, som kändes helt fantastiskt skön!
.
Ååh, så spännande!!!! Vad gjorde du idag då, snälla berättaaa?!?!!
Om ni insisterar så! (Känner att allt jag skriver här är så otroligt fascinerande och givande!!! not) Nej men jag sov 10 timmar vilket kändes sjukt bra även fast jag ändå var trött när jag vaknade.. Skola, påskgodis på franskan, åkte mot stan och fikade på Vetekatten med en saknad kompis (hon hade ju inte dött eller nått, bara länge sen vi sågs!) och garvade åt massa gamla minnen, eller kanske inte så gamla men fan asså, hahhahaha, sommarn och aa..!! Jag var så jävla gay och nöööörd när vi var i England, skulle absolut vara fittig och skriva typ dagbok varje kväll!?!!?!!! Hahahaaha, orkar verkligen inte med migsjälv!!! Men nu ska jag minsann leta upp den, läsa och skratta ännu mer, så att allt mitt skrivande i alla fall lönat sig!
Lite fint från England i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0